tstre

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Familjen Casey del 1

Av tstre - 16 april 2011 22:22




Jason och June är nyinflyttade i Bridgeport och är redo att börja sitt nya liv tillsammans. De har varit tillsammans i 2 år och har bestämt sig att flytta ihop på riktigt och börja en gemensamt liv. Båda kommer ifrån Twinbrook och där bor bådas föräldrar kvar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

  

Jason - Mörkblå

June - Lila 

Övriga - Grå

Karaktärens färg + Kursiv stil + "citattecken" = tankar

Vanlig svart text med understruket = Berättarröst

 

Hahaha Ebenezer, du är så rolig! Vi kommer ha så roligt på jobbet.
Haha, ja verkligen! Välkommen till Bridgeport igen förresten. Ni kommer nog stormtrivas.

Ja, hoppas det. Det känns jättebra.

Det är en härlig stad. Men nu måste jag gå. Vi ses på måndag då.

Ja, hej då Ebenezer.


    


Älskling, detta känns så bra! Jättetrevligt folk här och lägenheten är bättre än jag trodde. Visste inte att du kunde välja ut så pass bra på egen hand haha.

Ja det visste inte jag heller, haha. Och snart kommer lilla bebisen också.

Jag är så lycklig.

Jag med! Ska vi gå och lägga oss? Du behöver sömnen.

Ja det är nog bäst så. Gå du och lägg dig så kommer jag efter jag borstat tänderna.


 

De somnade djupt båda två efter en lång dag med flytt och nya intryck.


NÄSTA DAG




Hej då älskling. Jag skyndar mig hem sen.

Ja, ha det så bra idag.
Vila ordentligt och ansträng dig inte i onödan.
Jaja älskling, du oroar dig mer än mig ju haha. Skynda dig så du inte kommer försent första dagen nu! 


 

"Skönt att vila lite, ryggen gör så ont och graviditeten tar verkligen på krafterna. Men tänk att jag ska bli mamma! Det lilla barnet kommer vara värt all denna smärta för hon är min och Jasons. Nej nu borde jag ta och göra mig lite i ordning och åka till stan ett tag."



 

"Aah, skönt med luft och den här graviditetsboken är jättebra. Känns skönt att vara lite förberedd iaf så gott det går. Oj är klockan redan 17:30! Jason kommer snart hem så borde också dra mig hemåt"


 

"Jag hoppas mitt barn blir musikaliskt. Måste inte vara karriärsnivå men bara musikalist och konstnärligt. Men vänta... Nåt känns konstigt"


June slutar spela.


 
 
AAH, den kommer! Bebisen kommer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tstre - 12 april 2015 11:15

  Jessie lägger sig i snön och tänker skolan.    För idag är hennes och Iwan sista skoldag.   Ellie har ju flyttat in för att hjälpa till där hemma. Hon har knappt bott där eftersom Eddy tog med henne och hennes jämnåriga syskon och flyttade ut för ...

Av tstre - 11 april 2015 11:00

Snödagen var här och Spencer ordnade med ett presentparty för släkt och vänner. Här pratar Iwan med sin storebror Gabriel och utbyter kökshemligheter. Spencer har tagit sig tid att lära känna sin brorson Jamil (Tobys son) lite mer. Presenterna utb...

Av tstre - 10 april 2015 10:28

      Denna del blir mer historieberättande ur Jessies perspektiv.       Mamma fick erbjudande att åka på en gratissemester. Hon tackade ja och tog en taxi till ett spa. Jag och Iwan var nu ensamma hemma. Först var vi rätt duktiga och gjor...

Av tstre - 27 mars 2015 18:30

        Detta gjorde Chase och Cathy HELT synkroniserat när Spencer fick värkar. Som en koreografi, hihi knas. ...

Av tstre - 26 mars 2015 20:00

* Caleb kysste Ella "I stundens hetta" men hon blev arg och tyckte han var skrämmande.* Spelet stängdes av när jag höll på att få Caleb och Ella kära så de har haft två riktiga första kyssar (om man räknar bort i stundens hetta)*  Caleb och Ella kyss...

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards