tstre

Alla inlägg den 26 april 2011

Av tstre - 26 april 2011 21:00


Utsidan


  

Närmare bild på trapp och ingången.


 

Poolen



 

Studsmattan + gungor där bak


 

Nedre badrummet


  

Köket (blev ingen bättre bild men hoppas man förstår)


 

(vid ingång) Stereo & skivhylla


 

TV-hörnan


 

Matplatsen & baren


 

Hiss upp till nästa våning


 

Tvillingtjejernas (tonåringar) gemensammarum


   

Föräldrarna + lilla killens (småbarn) rum


 

Tvättstugan


 

Hemmagymmet


 

Övre badrummet


 

Balkongen


 

Loft med arbetsutrymme och ett piano

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards