tstre

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av tstre - 7 maj 2011 09:30


Tidigare delar: Del 1, Del 2, Del 3Del 4


Jason - Mörkblå

June - Lila

Amy - Grön

Butler - Brun 


Kursiv stil + "citattecken" = tankar

Karaktärens färg + Kursiv stil + "citattecken" = tankar

Vanlig svart text med understruket = Berättarröst


Förra delen: Amy har växt upp till barn och kämpar på i skolan, hon ska bli ett MVG-barn har hon tänkt. Jason har friat till June.

-------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Ååh vad den glänser! Och klart jag vill gifta mig med dig!


 
 Åh June! Nu känns det om vårt liv verkligen tar fart. 

Mmm, jag är så lycklig!

Jag älskar dig.

Och jag älskar dig.



Nästa dag


    "Tralalaa, livet är underbart!"





   

Hahaha, Crissy du är rolig du! Men oj nu måste jag till skolan tyvärr, jag är försenad!
Oj, skynda då Amy. Vi ses senare. 


   "Pjuu, jag hann med bussen!"


  " Jag hinner om jag springer"


Samtidigt hemma hos Familjen Casey

   

Jag känner igen den där förändringen i din kropp, är du gravid?

Ja, det är jag!

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards