tstre

Alla inlägg under juli 2011

Av tstre - 14 juli 2011 17:15


Kolla hur du läser historierna HÄR



Paul - Grön
Isabelle - Ljusrosa
Emilia - Mörkblå
Zo - Orange
Övriga gäster - Lila, Gulgrön, Grå




Tidigare delar: Del 1, Del 2, Del 3
 


Isabelle: Snart kommer gästerna! Åh det ska bli så kul med mitt första pyjamasparty sen vi flyttade hit!
Emilia: Haha ja det ska faktiskt bli kul. Nu har de första gästerna kommit!


Hej Emilia! Vad kul att ni ordnar ett pyjamasparty!

Ja det är nog mest Isabelles men det betyder inte att man inte får ta kul. Kom, vi har kuddkrig i badrummet!

Jaa, hahah. 

 Aaah jag var inte beredd! 


Här får du! Hahah

Hahaha 


Samtidigt har flera andra börjar hitta på "pyjamaspartyiga" saker. Isabelle har också kuddkrig med Teresa.


Kom an då!

Smaka fjädrar Isabelle!



Hahaha    Jag älskar pyjamaspartyn
 

Emilia och Bunny har gått ut och lekt kull ett tag.
Åh, vad trött man blir! 



Ja och du har den! Hahaha

Haha, nu kommer jag och tar dig!
 

Emilia, pappa ropar att vi måste gå in och lägga oss nu!
(Emilia ropar från en annan del av tomten): Okej, vi kommer.


Alla barnen gick in och la sig där de fick plats utspritt över hela Familjen Strands lilla hus.


   Det blev morgon.


Isabelle och Emilia var de första som vaknade.
*Viskar* Godmorgon syrran 
*Viskar tillbaka* Hihi godmorgon. Ska vi fixa frukost innan de andra vaknar


 Pappas våfflor blir väl bra?
Ja, ställ fram dem. 

  Efter frukosten gick alla barnen hem.
Zo: - Det var kul på ditt pyjamasparty, Isabelle. Hej då!
Hejdå Zo! 


 

Så, var det kul igår på erat lilla pyjamasparty?

Ja, det var jättekul! 



Vi hade kuddkrig, lekte kull och hade jättekul! Och du pappa... Du hade rätt, den här staden har jättesnälla människor!

Av tstre - 14 juli 2011 13:08

Hej!

Förlåt mig för den usla uppdateringen! Kan lätt bli så på sommaren, förlåt. Och dessutom har jag inte känt mig så på humör att skriva historierna.


Nu har jag blivit inspirerad från andra simbloggare så nu ska jag skriva del 4 av "Nya livet" och ska försöka få ihop en "Partyprinsessan" - del också inom kort :)

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards