tstre

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

Tävling nr 1

Av tstre - 3 augusti 2011 23:41

Nu är det dags för en liten tävling här tycker jag!


Tävlingen går ut på att du ska göra en sim som är lik en kändis. Detta ska du ha med:


* Bild på den kändis du valt att likna (helst en bild där du i någon av plaggen försöker likna det kändisen har på sig, behöver bara vara en av plaggen/stilarna, alltså antingen vardagskläder, finkläder osv...)

* Bilder på din sims vardagskläder, finkläder, sovkläder, badkläder och träningskläder

* Kort info (för och efternamn,egenskaper, favoriter, livslångönskan + övrig info om man vill)


Sista dagen att skicka in är 13 augusti och 14 avslöjas vinnaren! Uppskjutet till 17 och 18 augusti Den personen blir länkad här på bloggen i 2 veckor.


Du anmäler dig genom att säga till att du är med i detta inlägg.


Vid frågor eller om du vill vara med men inte har någon blogg kommentera gärna :)

 
 
Towe och Jimmy

Towe och Jimmy

6 augusti 2011 12:52

jag skulle gärna vilja vara med men jag åker bort i två veckor
Towe

http://lovesims.bloggplatsen.se

 
Moa!!!!;)

Moa!!!!;)

6 augusti 2011 14:15

Jag är med!!!!!!

http://simstokigamoa.bloggplatsen.se

tstre

10 augusti 2011 17:03

kul :D säg till när du lagt upp ditt bidrag :)

 
simstips

simstips

10 augusti 2011 19:38

ja e med :)

http://www.simstips.bloggplatsen.se

tstre

11 augusti 2011 00:33

grymt! säg till när ditt bidrag är uppe :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tstre - 12 april 2015 11:15

  Jessie lägger sig i snön och tänker skolan.    För idag är hennes och Iwan sista skoldag.   Ellie har ju flyttat in för att hjälpa till där hemma. Hon har knappt bott där eftersom Eddy tog med henne och hennes jämnåriga syskon och flyttade ut för ...

Av tstre - 11 april 2015 11:00

Snödagen var här och Spencer ordnade med ett presentparty för släkt och vänner. Här pratar Iwan med sin storebror Gabriel och utbyter kökshemligheter. Spencer har tagit sig tid att lära känna sin brorson Jamil (Tobys son) lite mer. Presenterna utb...

Av tstre - 10 april 2015 10:28

      Denna del blir mer historieberättande ur Jessies perspektiv.       Mamma fick erbjudande att åka på en gratissemester. Hon tackade ja och tog en taxi till ett spa. Jag och Iwan var nu ensamma hemma. Först var vi rätt duktiga och gjor...

Av tstre - 27 mars 2015 18:30

        Detta gjorde Chase och Cathy HELT synkroniserat när Spencer fick värkar. Som en koreografi, hihi knas. ...

Av tstre - 26 mars 2015 20:00

* Caleb kysste Ella "I stundens hetta" men hon blev arg och tyckte han var skrämmande.* Spelet stängdes av när jag höll på att få Caleb och Ella kära så de har haft två riktiga första kyssar (om man räknar bort i stundens hetta)*  Caleb och Ella kyss...

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards