tstre

Alla inlägg under augusti 2011

Av tstre - 18 augusti 2011 18:30

Först vill jag säga att alla bidrag jag fick in var JÄTTEBRA och då menar jag det. Men någon måste vinna. Simmen var väldigt lik den kändis som det var meningen att likna. Så lik att den verkligen förtjänade att vinna.

Vinnaren av min likna-en-kändis tävling är..... Klicka Här för att se.


Du blir länkad i 2 veckor (rulla ner och kolla åt höger) Grattis!

Av tstre - 18 augusti 2011 15:16



Glömde visa Daily Deal igår så visar det nu istället. Jag köpte faktiskt håret med rosetten igår men dagens har jag eller tänker inte köpa. Ikväll avgörs vinnaren också för tävlingen!



Gårdagens    Dagens

Av tstre - 16 augusti 2011 15:41

Åh det är så irriterande när det händer! Jag spelade sims och skulle bygga om ett hus. Jag hade spelat väldigt länge och det var snart klart. Och när man bygger hus är det lite mer jobbigt att spara hela tiden för man måste gå ut i ändra stad-läget och allting. Så jag tänkte att jag gör klart och sen sparar jag och så skulle jag göra en familj till det huset och sen visa här på bloggen. Nej men då ska ju datorn krångla och bli blåskärm!! Så nu är allt borta och det är det första huset jag verkligen lagt ner tid och kände att det blev rätt bra. Så alltid spara helt enkelt ofta! Jag tog visa foton men de blev ju bara på vissa rum och så.


Imorrn är sista dagen att visa in sitt bidrag för tävlingen

Av tstre - 15 augusti 2011 15:18

Jag är med i två st veckans blogg-tävlingar! En hos Andilove och en hos Onlythesims 


Jag tänkte även börja med att visa den dagliga Daily Deal från thesims-hemsidan.



 

Av tstre - 15 augusti 2011 09:00

Lägg till mig på bloglovin och rösta i omröstningen en bit ner!




   Klicka på bilden 

Av tstre - 14 augusti 2011 18:30

Kolla hur du läser historierna här


Paul - Grön

Isabelle - Ljusrosa

Emilia - Mörkblå

Melissa - Violett

Övriga - Grå, lilablå,orange


Tidigare delar: Del 1, Del 2, Del 3, Del 4, Del 5, Del 6, Del 7, Del 8.


Emilia: "Jag undrar varför Rasmus inte ringt mig sedan han kom hem från Egypten."

Det hade gått två månader sedan balen och kvällen då Paul och Melissa förlovade sig. Det var en lördagsmorgon och Emilia hade som vanligt tagit en joggingtur genom stan. Hon stannade vid lekplatsen på skolan och vilade. 

Efter hon upptäckt att hon varit borta i över 2 timmar började hon jogga tillbaka hem igen. 

Samtidigt var Melissa påväg för att handla inför möhippan hon skulle ha ikväll.

Melissa: "Sista dagen som ogift. Känns som det blir en härlig dag."    

Isabelle: - Pappa, du vet hur mycket jag tycker om dig va?
Paul: - Vad är det nu du vill ha, gumman?
- Jag undrar om inte du kan övningsköra med mig snart?
- Jaha, det var bara det. När du kör den där oskyldiga minen brukar det vara något större än så haha.
- Vadå? *ser oskyldig ut*
- Precis sådär!

 - Men svara dåååå!

- Självklart! Men är du beredd då?

- Vadå, har du tid nu?

- Ja?

- Menar du det? 

- Gör dig i ordning så sätter vi igång!

- Tack pappa! Alldeles strax klar!

 "Åh, detta är läskigt! Läskigt men kul."

- Du kan gasa på lite grann gumman.

- Tänk om vi krockar!

- Nejdå, försiktigt bara.

- Hej älskling!

- Åh hej! Vart har du varit?

- Övningskörde lite med Isabelle.

- Vad spännande! Hur gick det?

- Det gick bättre och bättre men hon var rätt nervös.

- Kan jag förstå. På tal om nervös, jag ska åka iväg till min möhippa nu.

 - Jag ska också iväg om ett tag. Grabbarna har fixat en svensexa till mig vid vattnet.

- Då ses vi imorrn då. 

  - Hej! Vad kul att så många kom! Vet något vart Jade är?

Jag är ju här!

- Jade! Nej du ska väl inte...

 - Jo!

- Aah! Hahah 

- Jag fick i näsan! Gud vad det bubblar!

- Hahah

- Bells, jag åker också i väg nu. 

- Okej pappa.

- Ät ordentligt! 

- Jaja, åk nu och ha det så kul!

- Tja Grillmästaren! Du kan väl grilla lite korv va?

- Absolut.

 Under kvällens gång kommer det två dansare och underhåller gästerna. Alla äter, dansar och blir underhållna. Men helt plötsligt så kurar Thomas Castor ihop sig.

 Thomas: - AAAJ! 

- Vad är det där?

- Stå still!   Paul börjar peta och klämma för att se om det känns fel någonstanns. 

- Aaaj...

- Vart gör det ont?

- Bröstet och lite i magen men det börjar gå över lite nu.

- Okej, det tyder på att det inte är någon större fara iaf. Men kom förbi mig på sjukhuset om några dagar på en undersökning för säkerhetskull.

- Jadå. Vilken tur att du var här, tack så mycket!    Samtidigt hemma i huset.

- Det finns våfflor i kylen om du är hungrig?

- Tack, men jag måste göra klart den här jobbiga läxan. 

- Ja den var faktiskt lite klurig.

- Precis, du tycker tillomed det och du är ju typ geni!

- Haha 

- Orättvist att pappa och Melissa får ha kul medans vi måste vara hemma och göra läxor!  

- Ja... Men imorrn är ju bröllopet, det kommer bli kul i alla fall.

Av tstre - 14 augusti 2011 16:34

Nu har jag spelat lite sims och nu måste jag göra mig ordning och gå och handla mat.


Köpte dagens "Daily deal":


Hjärtformad brasa 50 simpoints. Tyckte den var söt.  

      


Senare ikväll kommer del 9 av Nya tider.

Av tstre - 14 augusti 2011 11:30

Jag är fantasilös och inte jättepepp på sims just nu (det kan gå i perioder för mig) så snälla, säg vad ni vill ha här på bloggen så kanske jag kan fixa det, en liten kommentar tar inte så lång tid :D


Har fått flera bidrag nu till tävligen och snart avgörs den!

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards