tstre

Alla inlägg den 21 september 2011

Av tstre - 21 september 2011 17:30

Kolla hur du läser historierna här 


Paul - Grön

Isabelle - Ljusrosa

Emilia - Mörkblå

Melissa - Violett

Övriga - Grå


Tidigare delar: Del 1, Del 2, Del 3, Del 4, Del 5, Del 6, Del 7, Del 8, Del 9, Del 10 1/2, Del 10 2/2 


  

Melissa: - Tjejerna kommer hem från skolan snart. Kommer du ihåg att berätta då?

Det hade gått nästan en vecka sen Paul och Melissa kommit hem från sin smekmånad i Frankrike.

Emilia: - Pappa, Melissa. Vi är hemma!

Isabelle: - Åh nu måste jag fråga pappa vad överraskningen är!

Paul: - Hej mina små hjärtan, hur var det i skolan? 

- Det var bra. Men berätta nu!

- Ja gör det pappa, innan hon får en hjärtattack. Hon har tjatat om det hela dagen i skolan...

- Haha, förvånar mig inte. I alla fall, jag tror ni kommer bli glada. Jag har tittat lite på hus...

- Åh, ska vi flytta!?

- Ja, jag har hittat ett bra hus och pratat en hel del med mäklaren så vi kan flytta in när vi vill.

- Jag är beredd att flytta när som helst!

- Jag håller med min ivriga tvilling. Jag börjar också bli trött på detta hus...

- Det var det jag och Melissa tänkte. Jag ringer märklaren på en gång och kollar det sista. 

- Hej det här är Paul Strand.

Märklaren: ...

- Allt är fixat? Jaha... Ja... Toppen! Tack så mycket.

Paul lägger på luren och vänder sig till Emilia.

- Kom så går vi ner och äter. Sen kan vi åka till det nya huset.

- Jag hörde att ni blev glada för nyheten.

- Ja, det är toppen.  - Är det mycket större?

- Inte jättemycket men det är finare och har ett kanonläge. Lite längre utanför centrum men det är lugnare där iallafall. 

Efter alla ätit upp packade de ihop och åkte till det nya stället.

- Vad är det här för bil?

 - Fick låna den av en kille på jobbet eftersom vår är på lagning.

- Och den blir klar snart hoppas jag?

- Wow, jag slår vad om att insidan är ännu finare!

- Ja, kom vi måste kolla in vårt rum!

 När installerat sig i nya huset har Isabelle och Emilia gjort klart sina läxor medans Paul och Melissa myst i soffan och kollat på en film.- Åh jag älskar lyckliga slut. Och bröllopet påminner om vårat. 

- På tal om det. När ska du berätta den andra nyheten?

- Det tänkte jag göra imorgon. Jag undrar hur de kommer reagera.

- Det blir bra ska du se.

  - Är det här vårt rum? 

- Verkar som det! Man ser skillnad på din och min sida i alla fall haha.

- Defenitivt, min sida är snyggare!  - Äsch, dream on. Åh kolla, en terass!   Isabelle går ut och ser ut över allt nytt. 

Här kan jag nog trivas. Borde nog gå och lägga mig, det är en ny dag imorgon också. 

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards