tstre

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av tstre - 2 oktober 2011 11:23

Kolla hur du läser historierna här


Paul - Grön

Isabelle - Ljusrosa

Emilia - Mörkblå

Melissa - Violett


Tidigare delar: Del 1Del 2Del 3Del 4, Del 5Del 6Del 7Del 8Del 9Del 10 1/2Del 10 2/2Del 11, Del 12





Melissa: "Ska verkligen bli skönt med en massage. Ryggen värker mer än jag trodde var möjligt!" 
E
fter massagen känns det mycket bättre och Melissa åker hem igen.

Paul: - Hej där är du ju! Trodde nästan att du åkt i väg till sjukhuset eller något!

- Ja, det är inte dags riktigt än du men snart...

- Du börjar ju bli riktigt stor nu. Hur känner du dig?

- Stor, det är här nästan de ända kläderna som passar haha. Jag känner mig lugnare nu efter jag läste graviditetsboken jag fick av min syster. Och hon lugnade ner mig. Så nu är jag bara väldigt förväntansfull.

Månaderna har ju gått hemma hos familjen Strand. Melissa har gått från att göra sysslor blandat med vila...

... Till att största delen läsa och förbereda inför det nya barnet.

Eller kolla på tv och bara ta det lugnt.

"Det bästa med att vara gravid, förutom barnet, måste vara de här baden. De är så avslappnande och skönt för den värkande ryggen."  

Emilia: - Hur långt har du kommit med din engelskaläxa?

Isabelle: - Nästan klar.

- Nästan klar!?

- Ja, jag hade ingen musik så kunde åka med skolbussen hem och började lite tidigare. Hur var det på fotbollsträningen?

- Jobbigt, tränaren körde hårt med oss! Men det är ju kul ändå, haha.

- Ofattbart att du gillar det. Jag går och lägger mig nu.

- Haha, ofattbart att du INTE gillar det. Jag har bara en uppgift kvar så jag kommer snart.

Nästa dag


Melissa kommer upp strax innan 8 medans resten varit uppe sedan halv 7. - Godmorgon slöis!
- Hörru! Tänk på vem som bär ditt barn va!
- Haha, världens vackraste kvinna tror jag nog bestämt.
- Hur min stora älskling och hur mår min lilla älskling?
- Bra och sparkig. Jag tror vi har en till som längtar efter att jag ska föda. 
- Jag åker till jobbet nu! Hej då älskling!
- Hej då!

Melissa äter upp sin frukost och börjar läsa tidningen när hon känner något konstigt. 

"- Aah... Aj... Jag tror det är dags, jag tror att bebisen kommer...!"  

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards