tstre

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av tstre - 3 oktober 2011 22:27

Kolla hur du läser historierna här


Paul - Grön

Isabelle - Ljusrosa
Emilia - Mörkblå

Melissa - Violett


Tidigare delar: Del 1Del 2Del 3Del 4, Del 5Del 6Del 7Del 8Del 9Del 10 1/2Del 10 2/2Del 11Del 12, Del 13 1/2




  

Melissa gör sig snabbt i ordning och åker mot sjukhuset.  

Paul: "Ska bli skönt att äta lunch ute för en gång skull... Melissa!?"

- Hej älskling! Vad gör du här?

- Det är dags! 

- Vadå dags?

Melissa försvinner in medans Paul känner sig förvirrad.

- Wow jaha! Vänta på mig! 

Det gick ganska snabbt för den lille krabaten att komma ut. Han var en ivrig en. Melissa tog en taxi hem medans Paul åkte för att hämta Emilia och Isabelle. 

Melissa: - Nu är vi hemma lillen.   

"Nu är du äntligen här. Lilla lilla älskling!"  

- Hej tjejer!

Isabelle: - Pappa! Vad gör du här? 

- Tänkte hämta er idag. Vi har en överraskning där hemma.

- Jo, idag vid 1-tiden så fick ni en lillebror!

- Åh, är det sant!? 

- Ja, men gå in och se efter själva.

Emilia: - Melissa, grattis! Hur mår du?

- Tack! Jag mår bra, väldigt trött men det är det värt.

- Har ni tänkt ut något namn än?

- Ja, vi kom på det bara en liten stund efter han föds. Man såg det på honom. Han ska heta Kevin.

- Hej Kevin... Jag är din storasyster.  

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards