tstre

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av tstre - 29 januari 2012 19:29

Nu har jag spelat lite och kollat in vissa av dem nya förmålen (varit svårt att spela för så fort jag är inne i köpläget ett tag och möblerar och fixar och så blir skärmen svart, och ibland kommer tillbaka till spelet igen men ibland dör datorn och startar om) så kan skriva en liten recention om vad jag tycker.


Kläderna & Håren


Ja, det var ju mest underkläder och sovkläder (två plagg som var annat) men jag tycker de var fina. Kul med lite nytt att sova i och inte alltid samma nattlinne. Tycker om tröjan man fick som både kan användas som sov och vardag, den var mysig men kändes bra till vardagen också. Killarna fick lite roligare sovkläder också.
 

Håren var rätt fina men lite för mycket känns det som. Gillar den lockiga med rosett i håret mest på tjejer (kolla där nere så finns en del bilder) och bra att man kan använda dem på tonåringar också! Det medföljde endast 1 frisyr till killar men den var snygg tycker jag.


Prylar 
 

Sovrum - Sängen man får med är fin, man får även med ett nattduksbord, 3 nya speglar, lite ljus och blommor och ett par nya gardiner.
Badrum -
En ny dusch, nytt handfat, nämnde ju 3 nya speglar, ett nytt badkar. Allt går i trätema och jag tycker det är snyggt. Fräsch och snyggt och kommer nog användas mycket av mig.


Vad tycker jag då?

Kanske inte världens bästa prylpaket men kul med nytt och gillade romantiska temat. 199 kr är ganska mycket, är nog mer värt för lite mindre summa, men jag vill ha alla spel och gillar prylar så ångrar inte att jag köpte det :)


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DEM STÖRRE


                          


     


       





Tröjan jag pratade om som går till pyjamas men också väldigt bra till vardagen.



Har inte tagit med alla kläder och prylar man får med.       

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards