tstre

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av tstre - 14 februari 2012 18:30

Alla delar hittas här


Färgrollista
Hannah - Vinröd
Camilla - Orange
Marty - Olivgrön
 

        


 

Efter en hård arbetsvecka ser Hannah framemot lite helg. Jobbet är hårdare än hon trott men hon är glad för pengarna hon får, lönen är ju rätt hyfsad iallafall. Tack vare alla experiment och extra uppgifter Hannah kämpat med har hon fått en liten bonus. Det har gett henne mer pengar och med dem kunde hon beställa en dusch, inte den bästa men iallafall en dusch i hemmet och en spegel. Medan Hannah var på jobbet hade några byggubbar varit och installerat duschen och möblerat om det som behövdes. 

 

Hon hoppar in i duschen för ikväll ska hon på fest hos sin nya vän Camilla Wainwright.

          

Hannah har träffat en hel del nya människor här i Sunset Valley under hennes regelbundna besök i parken och på gymmet. Hon har märkt att det är en väldigt social och naturälskande befolkning i staden.


Hannah: - Hej Camilla. Vad fint du bor!

Camilla: - Hej Hannah! Kul att du kunde komma. Antar att det är rätt mycket nytt folk här för dig så du får väl mingla på helt enkelt haha. Ropa om det är något.

Hannah går och kollar runt lite mer i huset.
Marty: - Hej, du måste vara Camillas nya arbetskamrat? 


- Ja det stämmer. Hannah heter jag. Hannah Gibson.
- Trevligt att träffas. Marty Keaton heter jag.

Att se in i Martys mörka intensiva ögon får Hannah att bli generad.


Men som tur är fortsätter Marty att prata på och vara trevlig.

Hela vägen hem sitter Hannah och tänker på Marty. Hans mörka ögon och fina leende. Och hon känner att får lite fjärilar i magen av tanken på honom.  

Av tstre - 14 februari 2012 17:14


Idag är det alla hjärtansdag och det tänkte jag fira med att visa lite fina kärleksbilder.  Enjoy och sprid kärlek runt omkring er   




          
       



 

        



        

Av tstre - 14 februari 2012 14:45

Om jag bara får välja en sim måste det vara Hailey Williams (Partyprinsessan). Hon är fin och rolig att spela med. Sen gillar jag min nya aktiva sim Hannah Gibson i min Legacy också men henne har jag spelat så lite med så det är svårt att säga att hon är min favorit.

            

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards