tstre

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av tstre - 29 februari 2012 17:45

Läste igenom mina gamla avsnitt av Partyprinsessan. Har tänkt en del innan på om jag ska fortsätta med den (slutade för visste inte riktigt hur jag skulle fortsätta med det material jag har, alltså de bilderna och idéerna). Men jag blev lite sugen på att fortsätta när jag läste. Rösta gärna i omrösningen, eller skriv här vad ni tycker! :)

Ska få ihop en ny del av Legacy Gibson också!   

Av tstre - 29 februari 2012 15:30

Hm... Det positiva och negativa med det:


Superpopulär: Kul med mycket vänner men det kan vara svårt att hålla kontakten med alla. Man ska ju ha 20 stycken vänner (vet inte om det är bästa vänner eller bara vänner) och jag råkar alltid ut för att förlora mina vänner för att jag inte ringer dem JÄMNT (de kan ju ringa mig mer också ju). Har aldrig provat denna, det skulle vara en utmaning att leva sitt liv med sin sim och samtidigt hålla bra kontakt med alla men ändå kul.


Hjärtekrossare: Kan vara lite kul att gå runt och flörta med massa olika simmar med sin sim. Låta den ha flera första kyssar och första flörtar. Men om man har Leva livet så är det svårare för då får de andra simmarna (alltså om man har hållt på med flera simmar) reda på att man varit otrogen och då blir det massa knas och man får dåligt rykte = svårare att få tag på nya simmar att vara med. 


Jag väljer nog... Superpopulär, man kan tröttna på hjärtekrossare och det är ju kul att ha en sim som ens sim blir kär i och man bildar familj istället för att den ska vilja ha nya att flörta med hela tiden. 



Ni kan nog gissa vad Hailey Williams har för livslångönskan...  (Om ni läst Partyprisessan)

Av tstre - 29 februari 2012 11:00

Fusk som jag mest använder mig av:


Motherlode - Ger hushållet 50.000 mer simdaler. Bra om man vill ha mycket pengar direkt.


Kaching - Ger hushållet 1000 mer simdaler. Bra som man lätt bara vill skaffa några tusen till hushållet och inte 50.000

Resetsim -
Om din sim har fastnat någonstans är detta fusk jättebra. Du skriver Resetsim Förnamn Efternamn (byt ut förnamn och efternamn till förnamnet och efternamnet på din sim som fastnat)

Hideheadlineeffects on/off
-
Tar bort tankebubblorna och den gröna simsdiamanten. Bra om du ska fota till historier för det ser oftast bättre ut när det inte är massor med tankebubblor och att de styr historians handling.

Testingcheatsenabled true/false
-
Ett fusk som kan göra massor med saker. Fixa vänner, dra upp humöret, lägga till simmar i kvarteret till ditt hushåll och mycket mer!


Tänk på att när du använt ett fusk och är klar med det. STÄNG AV DET (alltså t.ex testingcheatsenabled true-fusket. När du är klar, skriv in testingcheatsenabled false) Spelet kan annars lätt börja hacka. Vissa fusk är inte sådana men som testingcheatsenabled och hideheadlineeffects.
 

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards