tstre

Alla inlägg den 11 april 2012

Av tstre - 11 april 2012 14:15

Alla delar hittas här

Färgrollista 

Hannah - Vinröd
Dave - Mörkblå






Det hade gått några dagar sen Hannahs födelsedag. Hon kände sig lite nere och gammal, Hannah hade nämligen fått en medelålderskris.
   
Hon bestämde sig därför för att åka till salongen och både skaffa två tatueringar...  
     


Och få en makeover. Hon var väl lagom nöjd med resultatet. Det var väl fint, men inget speciellt. Hon tackade iallafall stylisten, sa att visst, hon tyckte det blev jättebra och åkte sedan hem.


Hannahs trädgård hade vuxit sig större och hon hade fler och finare grödor.

Hon hade gjort en deal med snabbköpet att hon säljer sina färska grönsaker och får då både pengar och rekomendationer från snabbköpet till kunderna som handlar där. På så sätt kan de få köpa grönsaker och frukt direkt från Hannah i vissa fall.

Hannah bestämde sig för att satsa extra på jobbet för att glömma bort sin oro för framtiden. Hennes chef ger henne många böcker som är bra att läsa.

 
Då ringer telefonen.
- Hallå?
- Hej, är det Hannah?
- Ja det är jag det.
- Jag heter Dave och jag jobbade som bartender på din födelsedagsfest du hade hos oss.

- Jo, vi hittade en påse som någon glömt med massor av värdesaker i. Tänkte att det kanske var någon av dina gästers.
- Ojdå, jag kan komma förbi imorgon efter jobbet och kolla. Kommer nog runt 4. Jobbar du då?
- Vad bra! Ja det gör jag. Ses då.
         
- Det gör vi, tack så mycket.

Av tstre - 11 april 2012 13:32

Jag vet att jag är inaktiv men har inte tid för bloggen och sims lika mycket :/


Iaf, har fixat ihop en del av Gibson som jag publicerar snart. Som förlåt för inaktiviten och tack till de få som ändå kollat in titt som tätt/varje dag tänkte jag fixa ihop ännu en del som publicerad ikväll eller imorgon. 

   
En bild som ska göra inlägget roligare :) 

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards