tstre

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av tstre - 16 februari 2013 14:15

 


Detta har hänt

 
Charlie studerade och studerade.
 
Sen kom äntligen dagen och Charlie blev en ungdom.

Då blev det dags för examen och Charlie gick ut med "högsta hedersbetyg  och blev även hederstalare pga hans enastående prestationer i skolan". Hans klasskompisar röstade fram honom till Den som antagligen bränner ner sitt eget hus. Alla skrattade men egentligen var det väldigt elakt menat och Charlie såg hånet i "kompisarnas" ögon. Han har inte så många vänner nämligen. Alltid varit lite svårt för honom att passa in. Dessutom gick han med en kille på balen och det var inte populärt bland de "coola" killarna i klassen. Men nu kunde Charlie strunta i dem.


Nutid


 
Hannah stod som vanligt och lagade mat vid spisen. Hon lagade för det mesta maten för hon var den bästa kocken i familjen och dessutom tyckte hon att det var roligt.

 
Charlie: - Åh, pannkakor. Tack mamma.

Hannah: - Nämen! Vad är detta för?
Dave: - Du har varit så duktig och fixat allt kring Charlies student. Du förtjänar en miljard rosor.
Hannah: - Alltid en sån romantiker. Tack, älskade du. 

 
Hannah tog fram kakan som hon bakat i morse också för snart började den kombinerade skördefesten/examensfest de planerat.
 
Gästarna kom, de dansade, åt och hade det trevligt.

Men plötsligt hände något med Hannah. 

    
 
Mitt under festen så dog hon. Åldern hade hunnit i kapp henne till sist.

 
Hela festen var i chock. Att se någon, och en nära vän till och med, dö mitt framför ögonen är ofattbart.

 
Och när Dave såg sin älskade hustru bli hämtad över till andra sidan brast hans hjärta. Och hela rummet kände nog det med honom. Goodbye my lover.

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards