tstre

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av tstre - 12 maj 2013 12:00

   
Ezra har blivit ungdom och tagit studenten. Han bor fortfarande kvar hemma.
 
Aria, Emily och Spencer blev tonåringar. (Toby och Ian är fortfarande tonåringar, snart är de ungdomar)
 
Spökeridagen kom och alla var lediga från skolan. Aria ordnade en maskeradfest men det råkade vara så att skolbalen var samma dag så hon och de andra tonåringarna var inte med på maskeraden.
 
Vet inte vad det var för bus Emily ställt till här men Jenna blev arg iaf. Detta är också sista bilden jag har på Jenna för när hon gick till jobbet den dagen så kom hon aldrig hem. Hon dog på arbetsplatsen och hennes familj har då inte ens kvar urnan efter henne. Det kom upp sorglig musik och jag fattade inte vad som hände, sen var Jennas ikon borta och alla var ledsna.

 
Det var även Stans födelsedag och han blev då åldring. Hans flickvän och mamman till hans 6 barn (ja, de gifte sig tyvärr aldrig) fick inte se honom i samma ålder tillslut. Mycket brustna hjärtan i Fields-hushållet nu.


 

PGC

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards