tstre

Alla inlägg den 29 september 2013

Av tstre - 29 september 2013 10:56


Så var det dags för Spencer och Emily att lämna sitt trygga hem för att åka till universitetet.

De träffade nya spännande människor.

Testade läsk och godisautomaterna, vilket inte hade så mycket gott att erbjuda utan de mådde mest illa.

     

Spencer valde att leva lite socialare, gå på fester, lära känna massor med folk och tillomed testa på att streaka.

     
Emily testade på att leva lite farligt. Hon blev utmanad att kyssa en tjej och fick inte någon bra respons. Och Emily som är så blyg kände att det var inte rätt människor att hänga med så hon ville koncentrera sig på annat än party. Hon började hänga på café, plugga eller spela tv-spel hemma.

 
Under första terminen var det t.om en tjej som dog. Vet inte varför och vet inte vem av Emily och Spencer som såg henne.

 
Andra terminen de åkte dit blev det en förbättring. Nu var de tvungna att plugga för att få upp betygen och kunna ta en examen.

De blev många varma drycker för att hålla både rebellstatusen och pluggandet uppe.

Spencer koncentrerade sig på sitt målande och målade av sin goda vän Eddie som hon träffat här på Universitetet.


Emily fick en riktig kick och studerade både sitt skelett tills hon kunde det utan och innan...

... Och spenderade mycket tid i forskningslabbet.

   
Sedan blev det dags för examen. Det blev lite knas så Emily har inte på sina examenskläder men hon fick ju sin examen och betyg i alla fall och det var det viktigaste.
Spencer fick VG i slutbetyg och Emily fick G. Så mycket jag fick kämpa med dem första terminen då de bara failade på alla sina tentor blev jag glad att de ändå fick en examen.
 
Och så bar de väg hemåt igen.
 

PGC

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards