tstre

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av tstre - 8 februari 2015 12:30

 

Chase och Bella har vuxit upp till tonåringar de med och alla tre tonåringar har nu skaffat deltidsjobb för det är väldigt kärvt med pengarna just nu. Ashley på kyrkogården och både Bella och Chase på Spaet, fast Bella som provrumsvakt och Chase i receptionen.

 

Att ha tre tonåringar i hushållet kan också vara väldigt krävande när de vill hitta sin identitet och gör bustrix på sin stackars mamma.

 

Läxorna sköter de dock väldigt bra. Höga betyg för alla.
 
Eddy tog med de 3 småpluttarna David, Ellie och Felicity och flyttade ut för varken Ellie eller Felicity blev arvingen så nya barn måste få plats. Jag tänkte vänta tills Ashley eller tvillingarna vuxit upp så de kan ta med barnen och flytta någonannanstanns ett tag och Eddy kan flytta hem. Han hälsar på mycket och håller romantiker levande med sin fru.

 
Spencer fick veta att hon var gravid igen.
 
När det var dags att föda...
 
Ja då tog hon helt enkelt cykeln och cyklade till sjukhuset. Tror hon börjar bli van och kanske lite för van att föda vid etta laget. Det blev i alla fall en liten pojke som fick namnet Gabriel.

PGC

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards