tstre

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av tstre - 2 mars 2015 11:15

 
Trots att det är tätt mellan de äldsta syskonen är ju Ashley fortfarande äldst och blev därför ungdom ett par dagar innan sina yngre syskon. Här åldrades hon upp direkt efter jobbet på kyrkogården och tur för henne hade hon i alla fall sin kusin Jamil (Tobys son) där att hurra för henne.
 
Här ser ni att Jamil skulle varit en arvinge om han varit Spencers barn. Första försöker, snyggt jobbat Toby.
 
Men jag vill inte ha massa andra arvingar runtspringandes i staden så ändrade hårfärg på Jamil och så var allt bättre.

 
Chase fick lite tonårsutbrott och blev arg på snögubben.
 
Så han startade ett bråk och det vore ju konstigt om han INTE vann det...
 
Det ordnades ett presentparty hos familjen Fields och det var ju ett perfekt tillfälle att träffa alla utflugna barn.
 
Felicity hade blivit ett barn och rätt lik sin pappa.
 
Men någon som är riktigt lik sin pappa är David, som också var på festen. Men ser nog drag av Spencer med.
 
Aria och Toby var på plats och hade blivit åldringar.
 
Felicity fick någonting i sitt paket.
  

Som hon verkade bli väldigt glad för.

 
Och japp, nu är Spencer gravid igen.

PGC

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards