tstre

Alla inlägg den 15 mars 2015

Av tstre - 15 mars 2015 18:15

 
Det är söndagkväll och Spencer har blivit bjuden hem till Chase på en liten fest.
 
Äntligen får hon träffa sitt lilla barnbarn som fått namnet Efren (inte döpt av mig, de flyttade ju ut innan han var född).
 
Där träffar Spencer också Stacy, Emilys dotter som hon inte sett sen hon var småbarn.
 
Iwan och Jessie, som blivit barn, är hemma med pappa Eddy och spelar tv-spel i timmar efter maten.
 
Tills det blev dags att sova och Eddy läser visst en färdighetsbok som godnattsaga (är det matlagningsboken eller logiska?)
 
Nästa dag är det Iwan och Jessies första skoldag. Lite nervösa är dom allt.
 

Men allt går ju bra, så många syskon som de har finns några både i grundskolan och gymnasiet. Hannah t.ex som idag följde med Spencer hem.
 

När läxorna var färdigjorda blev det kuddkrig...
 
Lite skvaller...
 

Och tävling i fulaste minen.
 

Tvillingarna leker fint tillsammans, oavsett om det är i sandlådan...


 

Eller på gungbrädan.
 
Fast det blir mycket tjafs ibland så då kan det vara skönt att få leka själv en stund. T.ex tyst vid byggbordet som Iwan verkar tycka om.
 

Jessie däremot vill höras högt och älskar att regera på stolarna där hemma över sitt "Kungarike"
  

Hon håller även på att skriva en bok. "Dinosauriers favoritmat är tacos" heter den.

PGC

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Skapa flashcards