tstre

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av tstre - 23 februari 2012 19:00

Alla delar hittas här


Färgrollista

Hannah - Vinröd
Marty - Olivgrön


     
   

 

Det är lördagförmiddag och Hannah är på gymmet. Hon pratar i telefon med Camilla som undrar om Hannah har några planer eller om hon kan följa med ut på middag. Camillas kusin är i stan och de ska ha en kul utekväll.

Hannah: - Nej, tyvärr jag kan inte följa med. Jag har blivit bjuden på fest hos Marty och har redan sagt att jag kommer. En annan gång?
Camilla: - Absolut, ha det så kul! 
 
Hannah bestämmer sig för att prova löpbandet igen. Hon upptäcker snabbt att det är svårare att hålla sig kvar än vad man tror. "Kanske borde bli lite mer vältränad innan jag gör detta offentligt igen" tänker hon generat.

Men när hon ser att t.om muskelknutten på bandet bredvid ramlar känner hon sig lite bättre till mods.
 
Hon upptäcker att klockan blivit riktigt mycket. Hon hoppar snabbt in i duschen och drar sedan vidare till Marty.

Hos Marty är det full rulle. Alla pratar, dansar och underhåller sig själva och andra. Hannah bestämmer sig också för att testa sina dansmoves.

Plötsligt hör Hannah en bekant röst.Hon vänder sig om och där står Marty och pratar med någon. Han får syn på Hannah och går fram till henne. Hannah känner hur hjärtat skuttar till när hon ser honom. Nu kommer det pinsamma ögonblicket. De har ju träffats och pratat men de är inte jättebra vänner. Ska de kramas eller...
Marty: - Hannah! Kul att du kunde komma!
Marty sträcker fram sin hand. Hannah ser förvirrat på den en halv sekund innan hon tar den och förstår att så valde han att hälsa, genom handskakning. 

- Du måste träffa min flickvän. Hon har hört om dig från Camilla och ville verkligen träffa dig. Hon borde vara här någonstanns...
"Flickvän?!" - Heh, visste inte att du hade flickvän. Hannah försöker se oberörd ut.
- Jo, vi har varit tillsammans ett bra tag nu. Funderar på att bilda familj och så.
Det känns som att Hannah fått ett hårt slag i magen. Hon får tårar i ögonen och lyckas med nöd och näppe pressa fram ett: - Vad kul!

Marty fortsätter att prata med sina gäster och Hannah går bort mot fönstret. Hon är ung men hon känner redan den biologiska klockan ticka. Hon vill också hitta sin själsfrände och skaffa familj!
"Alla i den här staden verkar vara upptagna och lyckliga. När är det min tur?"  

Av tstre - 23 februari 2012 13:30


Har varit med i minst 2 fulaste simmen-tävlingar så de simmarna måste vara de fulaste jag gjort. Annars gillar jag mest att göra fina simmar. Sorry för kort, inte så mycket att skriva på detta.




   

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards