tstre

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av tstre - 5 maj 2013 12:00


Snart visade det sig att Ella var gravid.

Hon födde hemma i huset och det blev en liten flicka som fick namnet Tove.

Så Caleb, Ella och Tove bestämde sig för att flytta. Det betydde att Stan och alla utflyttade barn kunde komma tillbaka.
 
Trots att Jenna blivit åldring så var Stan ung och fräsch. Han var ju rätt mycket yngre. Han har gått och blivit sportfåne på medelhög nivå (även Ezra och Toby har sina gäng, Sportfåne och Rebell)

Kort om varje barn:

Ezra: Är tonåring. Snart ungdom.
Toby: Också tonåring. Av någon anledning är han flera dagar yngre än Ezra fast de är tvillingar.
Ian: Tonåring, exakt lika gammal som Toby fast han ska vara yngre.
Aria: Är ju tvilling med Ian men Aria är fortfarande bara ett barn.
Spencer: Barn. Lika gammal som Aria som egentligen  ska vara äldre.
Emily: Barn. Inget konstigt här utan håller samma ålder som sin tvilling Spencer (och de bodde ju kvar i huset så därför blev det väl inget knäppt)

 

PGC

Status

Status:

 

Nytt:
Kommande:

Omröstning

Jag kör ju på tema i mina generationer i PGC när jag döper dem? Vad ska nästa tema vara?
 The Vampire Diaries
 Gossip Girl
 Glee
 Alla börjar på samma bokstav
 Svenska namn

Presentation

Fråga mig

25 besvarade frågor

Besöksstatistik

Sims 3 community

På The sims 3 Community heter jag fAnisjao

Sök i bloggen

Kategorier

Email

Har skaffat en email till bloggen. Där kan ni maila bilder, frågor ni kanske inte vill ska synas på bloggen eller om ni inte har något blogg och vill vara med i någon av mina tävlingar kan bidraget mailas dit.

 

mail: tstre@hotmail.com

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Status


Ovido - Quiz & Flashcards